Should You Buy A Pre-Built PC Or A Custom PC?

By CPUAgent Staff

ایک کسٹم پی سی بنانا بمقابلہ ایک پری بلٹ پی سی خریدنا

پری بلٹ پی سی غیر کمپیوٹر شائقین کے لئے آسانی سے پی سی گیمنگ سے لطف اندوز کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے ، لیکن کیا وہ واقعی آپ کے قابل ہیں پیسہ

آج کل ، ان کے پیچھے والی کمپنیاں صارفین کو مختلف قسم کے اختیارات پیش کرتی ہیں ، اور ان کی اہلیت بھی فراہم کرتی ہیں آپ کی تعمیر کو اپنی مرضی کے مطابق بنائیں. لیکن بیچنے والوں کو نفع کمانا ہے ، اور اس لئے انہیں کچھ چیزوں کو کم کرنا پڑتا ہے اخراجات ، جو عام طور پر پری بلٹ پی سی خریدنے سے بچنے کی ایک وجہ دیتا ہے۔ پڑھنے کے ل on یہ جاننے کے ل why کہ اپنی ہی عمارت کیوں بنانا ہے؟ آپ کے لئے کسٹم پی سی بہتر آپشن ہے۔

  1. اعتبار

اس سے زیادہ منافع حاصل کرنے کے لئے بیچنے والے کونے کونے میں کٹوتی کرنے کی وجہ سے ایک پری بلٹ پی سی میں سستے ہارڈ ویئر ہوسکتے ہیں۔ ایک مثال ہے بجلی کی فراہمی کا یونٹ۔ اکثر اوقات ، بجلی کی فراہمی جو پری بلٹ پی سی کے ساتھ آتی ہے وہ ایک نام نہاد برانڈ ہے جو صرف ہے اس مخصوص پی سی کے ل enough کافی ہے ، جو آپ کے اختیارات کو محدود کرتا ہے اگر آپ کو بجلی استعمال کرنے والے کچھ حصوں کو اپ گریڈ کرنے کا فیصلہ کرنا چاہئے ویڈیو کارڈ کی حیثیت سے ، یہ ذکر نہ کریں کہ وہ کتنا خطرناک ہوسکتے ہیں۔

دوسری مثال مدر بورڈ ہے۔ یہ ایک سستا کام ہوسکتا ہے جو اپنا کام کرنے کے لئے کافی ہے لیکن اس سے زیادہ کچھ نہیں ، یا ایک کم مقبول برانڈز سے مکمل طور پر اپنی مرضی کے مطابق بنے ہوئے ایک۔ اس کا مطلب کوئی زیادہ میموری کی تیز رفتار اعانت ، کوئی سی پی یو نہیں ہوسکتا ہے overclocking ، خراب vrms ، کچھ پرستار ساکٹ ، کم ساٹا بندرگاہیں ، وغیرہ ، آپ کو کم اپنی مرضی کے مطابق پی سی کے لئے اچھے حصے حاصل کر سکتے ہیں قیمتیں جو آپ کے مستقبل کے لئے قائم رہ سکتی ہیں اور آپ کو آسانی سے اپ گریڈ کرنے کے قابل بناتی ہیں۔

  1. سستا اور مضبوط

اگر آپ اسی ہارڈ ویئر کے چشمی کو پری بلٹ کی طرح استعمال کرتے ہیں تو آپ کو یہ معلوم ہوگا کہ آپ کی لاگت میں نمایاں لاگت آئے گی کم اس کی وجہ یہ ہے کہ عام طور پر پیشہ ور افراد مختلف پہلوؤں جیسے اس کی قیمت ، دیگر جمالیات میں اپنی قیمت میں اضافہ کرتے ہیں جیسے آرجی بی ، لیڈز ، اضافی مداح ، یا مہنگا لیکن ناکافی ایس ایس ڈی۔ جبکہ ان میں بہت اچھی لگ رہی عمارتیں یا تیز رفتار ہوسکتی ہے ایس ایس ڈی ایس ، یہ اتنا مہنگا نہیں ہے کہ وہ اپنے آپ کو خود بنائیں اور اپنا خوبصورت کمپیوٹر بنائیں۔ اختلافات نہیں کریں گے اہم بات ہو ، اور اگر آپ جمالیات پر پیسہ بچانے کا فیصلہ کرتے ہیں تو ، آپ زیادہ اہم خرچ کر سکتے ہیں ہارڈ ویئر جیسے ویڈیو کارڈ ، اور بہتر کارکردگی حاصل کرنا۔

آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں ڈیل کی اجنبی ویئر اورورا 11 ، جس کو آپ کی ترجیح کے مطابق بنایا جاسکتا ہے۔ ہم نے ان کے ذریعے ایک اعلی درجے کی تعمیر کی ویب سائٹ پھر ہمارے اپنے ایک کے ساتھ موازنہ ہے جیسا کہ ذیل میں دکھایا گیا ہے:

ڈیل کی ایلیئن ویئر ارورہ آر 11 گیمنگ پی سی

کسٹم بلٹ گیمنگ پی سی # 2

  • پروسیسر: مائع کولنگ کے ساتھ انٹیل i7-10700k
  • مدر بورڈ: نامعلوم z490 بورڈ
  • میموری: 16 جی بی ہائپرکس روش 3200mhz (2x8gb ، ڈبل چینل)
  • گرافکس: nvidia® gefor rtx ™ 2070 سپر
  • ہارڈ ڈرائیو: 1tb m.2 ssd
  • PSu: 1000 واٹ
  • ملٹی میڈیا کی بورڈ + آپٹیکل ماؤس MS116aw
  • ونڈوز 10 گھر
  • پروسیسر: کولر ماسٹر ہائپر 212 آر جی بی بلیک ایڈیشن کے ساتھ انٹیل i7-10700k
  • مدر بورڈ: ایم ایس پی پی پی جی زیڈ 490 گیمنگ ایج وائی فائی
  • میموری: g.skill ripjaws v 16gb 3600mhz cl16 (2x8gb ، ڈبل چینل)
  • گرافکس: گیگا بائٹ rtx 2070 سپر ونڈفورس oc 3x
  • ہارڈ ڈرائیو: اہم p1 1tb m.2 ایس ایس ڈی
  • PSu: corsair rm 750 واٹ 80+ سونا مکمل طور پر ماڈیولر
  • کورسیر K55 کی بورڈ + ہارپون آرجی بی وائرڈ آپٹیکل ماؤس کومبو
  • ونڈوز 10 گھر

ایلیئن ویئر پی سی کی لاگت. 1999.99 تھی ، جب کہ ہماری تعمیر پر ہمارا لاگت 50 1750 ہے۔ یہ روشن نہیں ہے r11 کی طرح جمالیات ، لیکن ہمارے پاس ابھی $ 250 بچا تھا جو ہم یا تو جمالیات پر خرچ کرسکتے ہیں ، یا اپ گریڈ کریں اضافی 15-20٪ کارکردگی میں اضافے کے لئے گرافکس کارڈ کو rtx 2080 سپر پر۔

اوقات میں ، آپ کو معلوم ہوگا کہ ایک زیادہ طاقتور پی سی بنانا ممکن ہے جو اتنا ہی اچھا نظر آنے والا ہے پریبلٹ ایک۔ صرف آر جی بی کے مقابلے میں بہتر مدر بورڈ ، سی پی یو ، جی پی یو ، یا رام پر صرف کرنا زیادہ ضروری ہے دیکھنا.

جب آپ لاگ ان سطح کی تعمیر پر جاتے ہیں تو a 800 کی لاگت آنے پر ایک پری بلٹ سستا ہوسکتا ہے۔ ان کے پرزے بڑے پیمانے پر مینوفیکچررز سے خریدے جاتے ہیں ، لہذا وہ سستے میں فروخت ہوسکتے ہیں لیکن پھر بھی بیچنے والے کو کماتے ہیں کچھ فائدہ

  1. اپ گریڈ کرنا آسان ہے

آپ کے کسٹم پی سی بلڈ میں استعمال ہونے والے حصے لیگو اینٹوں کی طرح ہیں ، آپ انہیں لے سکتے ہیں اور جب تک ان کو کہیں اور پلگ سکتے ہیں۔ ضروریات کو پورا کیا جاتا ہے ، جیسے مدر بورڈ ساکٹ۔ وہ معروف کمپنیوں کے ذریعہ بنائے جاتے ہیں جو باقاعدگی سے سپورٹ کرتی ہیں تازہ ترین معلومات کے ساتھ۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ کے پاس b450 مدر بورڈ موجود تھا اور آپ آنے والے amd zen 3 میں سے ایک خریدنا چاہتے ہیں cpus ، نیا سی پی یو کام کرنے کے ل you آپ کو صرف اپنے بایوس کو اپ گریڈ کرنے کی ضرورت ہے۔

نیز ، کسٹم پی سی میں ہر ہارڈویئر کی اپنی ضمانت ہوتی ہے۔ جب کچھ ٹوٹ جاتا ہے یا خرابی ہوتی ہے تو ، آپ کر سکتے ہیں یا تو وارنٹی کا استعمال کرکے اسے واپس بھیجیں ، یا کسی مخصوص حص partے کو تبدیل کریں ، جیسا کہ آپ جہاں پریبل ہیں وہاں اسے درست کرنے کے ل the پورے کمپیوٹر کو بیچنے والے کو واپس کرنا ہوگا۔ یقینی طور پر ، حصوں کو تبدیل / اپ گریڈ کرنا ممکن ہے پری بلٹ کی ، لیکن اس سے آپ کی ضمانت ختم ہوجاتی ہے۔

  1. تخصیص

آپ کو ایک اچھی لگ رہی پری بلٹ پی سی مل سکتی ہے ، لیکن آپ اپنی مرضی کے مطابق کسی بھی طرح کی تشکیل کے ل fully آپ کی اپنی تعمیر مکمل طور پر آپ کی ہے۔ وہاں ہے معروف کمپنیوں کے ذریعہ پیش کردہ انتخاب کرنے کے لئے بہت سے اختیارات۔ آپ اپنے پسند کردہ اور اعتماد والے برانڈز سے بھی خرید سکتے ہیں۔ نیز ، آپ کے اپنے کمپیوٹر میں کوئی بلٹ ویئر نہیں ہے جس کا بنڈل ہے۔

  1. سیکھنے اور اطمینان

ایک بار جب آپ آخر کار اپنی تعمیر مکمل کرلیں اور اس کو ختم کردیں ، اور جب آپ سب کچھ اس مقصد کے مطابق کام کرتے ہوئے دیکھیں گے تو ، آپ کو یہ کام ہوجائے گا کامیابی کا ایک اطمینان بخش احساس حاصل کریں۔ آپ نے اپنی تعمیر کی ہے اپنا پڑھنے اور سیکھنے کے ذریعے پی سی ہدایت نامہ ، آن لائن ہدایت نامہ اور ویڈیوز۔ جب آپ کسی مسئلے کا سامنا کرتے ہو اور چاہتے ہو تو یہ تجربہ بہت مددگار ثابت ہوتا ہے اس کا ازالہ کرنے کے ل or ، یا جب آپ کو کچھ حصوں کو تبدیل / اپ گریڈ کرنے کی ضرورت ہو۔

تاہم ، یہ کہنا نہیں ہے کہ تمام پری بلٹ پی سی خراب ہیں

ایسے حالات موجود ہیں جہاں صرف پری بلٹ پی سی خریدنا آسان ہے کیونکہ وہ عمارت سے زیادہ کچھ فوائد کی پیش کش کرتے ہیں تمہارا اپنا.

  1. تیز سیٹ اپ

پری بلڈز پی سی گیمنگ میں آنے کا تیزترین طریقہ پیش کرتے ہیں۔ آپ صرف کمپیوٹر خریدتے ہیں ، اسے پلگ دیتے ہیں ، اور جیسے ہی کھیل شروع کرتے ہیں پہلے سے ہی مطلوبہ ڈرائیوروں اور دیگر ضروری پروگراموں کے ساتھ ونڈوز نصب ہے۔ اگرچہ ، ان میں کچھ شامل ہوسکتے ہیں بلٹ ویئر جسے آپ ہٹانا چاہتے ہو۔

  1. آسان

پری بلٹ پی سی کے ساتھ ، آپ کو خود کو تھکانے کی ضرورت نہیں ہے اور ہارڈ ویئر کو انسٹال کرنے اور اپنے ہاتھوں کو گندا کرنا نہیں ہے جہاں تک جاتا ہے پتہ لگانے. یہ سب ایک ساتھ ، تیار پیکیج میں آتا ہے جس میں پلگ ان ہونے کا انتظار ہے آپ کی خدمت حصوں کے بھی متضاد ہونے کی فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

  1. انوکھا انداز

استعمال ہونے والے معاملات اس مخصوص پری بلٹ پی سی کے ل specially خاص طور پر بنائے جاسکتے ہیں ، اور ان کے ل very آپ کو انوکھا انداز مل سکتا ہے کہ آپ کہیں اور نہیں ڈھونڈ سکتا۔ کولر اور شائقین جیسے دوسرے حصے بھی خاص ہوسکتے ہیں ، اور اس کے ساتھ تخلیقی انداز میں مرتب ہوسکتے ہیں تمام آرجیبی لائٹس ایک مجموعی طور پر منفرد نظام کے لئے مطابقت پذیر ہیں۔

ایک اچھے پری بلٹ پی سی کی ایک مثال مہذب قیمت ہے اسکائٹیچ آرچینیل گیمنگ پی سی ، جو 99 1199.99 میں ریٹیل ہوتا ہے اور لگتا ہے کہ ایک سنگین کارٹون بناتا ہے۔ ہم نے اتنی ہی رقم لی اسی طرح کی تعمیر کرنے کے لئے رقم کی ، اور ہم ابھی بھی اس میں بہتری لانے کے قابل تھے۔

اسکائٹیچ آرچینیل گیمنگ پی سی

کسٹم بلٹ گیمنگ پی سی # 1

  • پروسیسر: رائزن 5 3600
  • مدر بورڈ: asrock b450m pro4
  • میموری: ٹیم گروپ 16 جی بی 3000 میگاہرٹز (واحد چینل)
  • گرافکس: gefor rtx 2070
  • ہارڈ ڈرائیو: 500 جی بی ایس ایس ڈی
  • کولنگ: ریڈ کولر ، 3x آرجی بی رنگ کے پرستار
  • PSu: 500 واٹ 80+ سند یافتہ
  • مفت کی بورڈ + ماؤس بنڈل ہے
  • ونڈوز 10 گھر
  • پروسیسر: رائزن 5 3600
  • مدر بورڈ: asus prime b550m-a (وائی فائی)
  • میموری: g.skill ripjaws v 16gb 3600mhz cl16 (2 x 8 گ ب ، ڈبل چینل)
  • گرافکس: gefor rtx 2070 کوچ
  • ہارڈ ڈرائیو: اہم p1 1tb m.2 ایس ایس ڈی
  • کولنگ: ریڑھی کولر ، 2x کیس کے شائقین
  • PSu: 650 واٹ 80+ کانسی کی تصدیق شدہ
  • کورسیر K55 کی بورڈ + ہارپون آرجی بی وائرڈ آپٹیکل ماؤس کومبو
  • ونڈوز 10 گھر

فرق سی پی یو اور جی پی یو کے علاوہ ہر ایک پر ظاہر ہوتا ہے۔ ہم ساکٹ b550 مدر بورڈ کیلئے گئے تھے جیسے ہی وہ ہیں b450 کے مقابلے میں زیادہ مستقبل کے خلاف اور ان کی اگلی جنرل سی پیس (زین 3) کے لئے amd کی طرف سے سفارش کی جاتی ہے ، حالانکہ b450 مدر بورڈز زین 3 پروسیسروں کی بھی مدد کر سکے گا۔ اس میں بلٹ ان وائی فائی بھی ہے لہذا علیحدہ ہونے کی ضرورت نہیں ہے وائی ​​فائی کارڈ / اڈاپٹر اگلا ، ہمارے پاس مجموعی طور پر 16 جی بی کے لئے 8 جی بی رام کی 2 لاٹھی ہیں ، اور اس طرح وہ ڈبل چینل چلانے کے اہل ہیں موڈ جس میں نمایاں کارکردگی کو بہتر بناتا ہے۔ اسٹوریج کے ل we ، ہمیں ایک ایم 2 1 ٹی بی ایس ایس ڈی ملا کیونکہ یہ تیز ہے اور اس میں اور بھی ہے آج کے کھیلوں کے ل space جگہ (آپ کی طرف دیکھتے ہو ، جدید جنگ) آخر کار ، ہمارے پاس 650 واٹ ، 80+ کانسی کی سند ہے پی ایس یو جو اگلے جی پی یو اپ گریڈ کیلئے آسانی سے ہمارے ساتھ رہ سکتا ہے۔

آخر میں ، فیصلہ آپ کا ہے

یہ کوئی راز نہیں ہے کہ فروخت کنندہ اپنے پری بلٹ پی سی سے کچھ منافع کمانا چاہتے ہیں ، لیکن آپ اسے ہمیشہ استعمال کرسکتے ہیں آپ کی اپنی تعمیر کی کارکردگی اور لمبی عمر کو بہتر بنانے کے لئے رقم ، اور حتمی نتیجہ سخت ہوسکتا ہے۔

اگر آپ پی سی گیمنگ کے لئے نئے ہیں تو ، آپ ابتداء کے طور پر کسی اچھے پری بلٹ پی سی کے لئے جا سکتے ہیں ، پھر بعد میں خود ہی تعمیر کرنے پر غور کریں۔ پر لیکن اگر آپ بہترین کارکردگی اور قدر چاہتے ہیں تو آپ کو اپنا گیمنگ جانور بنانا چاہئے۔